6 mar 2022 1 min czytania

3 powody, dla których warto rozwinąć markę osobistą

Jeszcze parę lat temu miałem wrażenie, że personal branding jest pewną wypadkową coachingu w tym najgorszym wydaniu. Teraz pomimo tego, że mój brand jest na mega niskim poziomie, mało kto rozpoznaje moją twarz, to generuje mi to 90% nowych leadów. Głęboko wierzę że kazdy czytający ten newsletter spokojnie taki brand może stworzyć. Dlaczego warto? Oto 3 powody:

1. Większa sprzedaż:
Jedną z najpopularniejszych zalet kampanii personal brandingu jest wzrost sprzedaży. Posty generowane przez ludzi z imienia i nazwiska w porównaniu do postów firmowych, mają siedmiokrotnie większe prawdopodobieństwo konwersji

2. Większy zasięg:
Według Michelle Thomas, 90% ludzi ufa rekomendacjom od osób fizycznych niż od firm, nawet jeśli ich nie znają.

Ponownie, tweet od dyrektora w firmie idzie dalej niż ten sam z profilu firmowego.

3. Przewaga konkurencyjna:
Konsumenci oczekują od firm personal brandingu. W rzeczywistości 85% ankietowanych stwierdziło, że jest bardziej skłonne zaufać firmie, gdy ich kadra kierownicza jest aktywna w mediach społecznościowych, a 77% klientów jest bardziej skłonnych do zakupów, gdy CEO firmy korzysta z mediów społecznościowych.

Konsumenci oczekują aktywności od kadry firmowej. Tak więc firmy, które to ignorują, mogą zostać pochłonięte przez konkurencję.

Dołącz do konwersacji

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.