Czy analizujesz swoje reklamy wideo na Facebooku?

Samo stworzenie wideo nie oznacza od razu, że to zaangażowanie wygenerujesz. A jeśli nie zbudujesz zaangażowania, to Twój lejek straci sens.

Aby dowiedzieć się, czy Twoje reklamy wideo wzbudzają zainteresowanie, spójrz na ich średni czas odtwarzania. Następnie spójrz na ich dane o skuteczności w Menedżerze reklam. Tam dostępny jest wykres, który pokazuje procent odtworzeń wideo w różnych sekundach Twoich reklam wideo. Użyj go, aby dowiedzieć się, w którym dokładnie momencie użytkownicy rezygnują, a następnie zmapuj te punkty w swoim filmie:

Teraz czas zastanowić się co w tym punkcie jest nie tak?

- czy nie ma tam żadnego błędu?

- czy zaczynam tam "przynudzać"?

- czy nie za wcześnie próbuję sprzedawać?

Warto znaleźć największe punkty odcięcia w reklamie i spróbować je zedytować, a następnie uruchomić test A/B, czy faktycznie udało Ci się to poprawić.