Growth Marketerzy mówią co będzie istotne w 2022 roku

Growth Lab z Mają Voje na czele przeprowadziło wywiady z 4 Growth Marketerami, którzy odpowiedzieli co według nich będzie ważne w 2022 roku z perspektywy pracy Growth Marketera. Oto 4 insighty:

1. Roberto Penacastro: Focus na wskaźniki zaangażowania w Google Analytics

Czyli należy obserwować co się dzieje na Twojej stronie internetowej, jak użytkownicy po niej się poruszają i czy nie za szybko wychodzą? Wskaźniki ilościowe bez tego nie mają kompletnie znaczenia

2. Jack Paxton: Kanał płatny staje się coraz bardziej skomplikowany

Zaczynaj od testowania oferty (zniżki, BOGO - Buy One, Get One, drabinki cenowe, dodatkowe prezenty przy zakupie pakietów)

3. Chris Out: Szybkie zwycisztwa (quick wins) ponad dużymy sukcesami (big wins), szczególnie, kiedy zaczynasz.

Sukcesy przyjdą, jak będziemy skupiać się na małych rzeczach. Należy iść zgodnie z naszymi iteracjami i ich kontynuacją. Chris słusznie zauważył, że wszyscy wiedzą, że powinno się robić follow-upy, jednak 95% z nas tego nie robi.

4. Dave Shanley: W świecie, gdzie coraz popularniejszy jest content tworzony za pomocą AI, wygra tylko świetnie napisany content, uszyty pod potrzeby Twojego idealnego klienta.