Testowanie treści na Landing Page'u. Jak wykorzystać do tego reklamy? Growth Hack

Treści na Landing Page'u są trudne do optymalizacji. Aby przeprowadzić dokładne testy A/B, potrzebujesz wygenerować dużo ruchu na stronie. Kierowanie natomiast jest kosztowne, bo musisz skorzystać z kanału PPC żeby ten test nie trwał w nieskończoność i raczej nikłe są szanse, że w pierwszych iteracjach uda Ci się znaleźć treści, które konwertują.

Dlatego rozważ wyświetlanie reklam, z treściami z Twojego Landing Page'a. Twoje reklamy będą uzyskiwać znacznie więcej wyświetleń niż LPki, więc możesz szybko uzyskać odpowiednią statystykę wyników treści.

Jak użyć reklam do testowania treści na Landing Page'ach?

  1. Utwórz wiele odmian treści do przetestowania w menedżerze reklam Facebooka. Zamiast konwersji skup się na współczynniku klikalności. Celem jest ustalenie, która kopia wzbudza największe zaangażowanie.
  2. Testuj, aż pojawi się wyraźny zwycięzca. Użyj zwycięskiego tekstu reklamy jako nagłówka, subnagłówków i treści strony docelowej.

Voila.