24 lis 2021 1 min czytania

10 metryk ecommerce, które musisz mierzyć oprócz przychodów

Spis treści

Ekosystem marketingu eCommerce jest napędzany przez przychody jako główny wskaźnik Przychody same w sobie są tylko miernikiem próżności, spopularyzowanym częściowo przez guru eCommerce. Zamiast na przychodach, skup się na tych wskaźnikach, aby dokładniej mierzyć kampanie marketingowe eCommerce i biznes, aby uzyskać długoterminowy, skalowalny sukces i wzrost:

1. Przychód na użytkownika witryny.
2. Tempo wzrostu ruchu z miesiąca na miesiąc.
3. Przychód per subskrybent newslettera.
4. Miesięczny przyrost bazy mailingowej.
5. Przychód ze złotówki wydanej na reklamę
6. Marża
7. Przychód na obserwatora z social mediach
8. Tempo wzrostu organicznych mediów społecznościowych
9. Przychody na współpracę z influencerami
10.Koszt na współpracę z influencerami

Idealna częstotliwość raportowania: co miesiąc

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.