25 lis 2021 1 min czytania

Case study: Jak zwiększyć konwersje za pomocą tekstów dynamicznych

Spis treści

Campaign Monitor to agencja e-mail marketingu z siedzibą w San-Francisco. Aby ulepszyć swoje kampanie PPC, postawili hipotezę:

"Jeśli dynamicznie dopasujemy tekst na stronie docelowej do dokładnego czasownika użytego jako słowo kluczowe w czyimś oryginalnym zapytaniu, wyobrażamy sobie, że osiągniemy wyższą postrzeganą trafność dla użytkownika i (tym samym) większą szansę na konwersję."

Innymi słowy, agencja zastanawiała się, czy dokładny czasownik, którego ktoś używa w wyszukiwarce Google, ma wpływ na to, jak postrzegają robienie czegoś z produktem i – gdyby zobaczyli dokładnie ten sam czasownik na stronie docelowej – czy zwiększyłoby to konwersje.

W przypadku marketingu e-mailowego, na przykład, jeśli potencjalny klient wpisze: „zaprojektuj e-maile dotyczące marki” w Google, „projekt” jest dokładnie tym czasownikiem, który zobaczy w nagłówku i wezwaniach do działania na wynikowej stronie docelowej (w porównaniu z ' build” lub „create” lub inna alternatywa). Agencja chciała przeprowadzić dokładne czasowniki bez względu na to, co potencjalny klient wpisał w pasku wyszukiwania pod kątem trafności, ale poza tym czasownikiem pozostała część nagłówka.

Dołącz do konwersacji

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.