Wyobraź sobie, że możesz sprawdzać, odpisywać swoim potencjalnych klientom bez konieczności otwierania wiadomości w skrzynce odbiorczej.
Możesz spać, a mimo to pozyskiwać nowe leady.
"Wow! Co to za sztuczka?" Zapytasz.
Ano, poczciwy autoresponder.
UWAGA: Jest to opcja dla użytkowników premium
Wiadomości w autoresponderach nie są niczym nowym.
Widzieliśmy je na Facebooku, stronach internetowych z chatbotami itp. z małym wezwaniem do działania, aby ludzie mieli alternatywę. Jednak w większości przypadków nie są one dobrze wykorzystywane. I jako takie nie robią różnicy.
Umówmy się, nikt nie przesiaduje na LinkedIn całymi dniami i nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wiadomości tak szybko, jak byśmy chcieli.
Autoresponder na LinkedIn rozwiązuje ten problem, odpowiadając potencjalnym klientom na bieżąco, tak aby mieli odpowiedź, nawet jeśli nie ma Cię jeszcze w pobliżu, aby z nimi porozmawiać.
W ten sposób oszczędzasz czas, ponieważ nie musisz sprawdzać wiadomości kilka razy dziennie, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące twoich usług.
Możesz odpowiadać we własnym tempie, wiedząc, że autoresponder wykonuje swoją pracę za Ciebie podczas Twojej nieobecności.
Jeśli czytasz ten przewodnik, to prawdopodobnie masz już konto Premium lub rozważasz jego zakup. W pewnym momencie, jeśli rozwijasz swoją działalność na LinkedIn, naprawdę warto ją mieć, a posiadanie tej funkcji sprawia, że cena jest całkiem uzasadniona.
Jak włączyć autoresponder:
Kliknij przycisk "Ustaw wiadomość o nieobecności".
Teraz powinno pojawić się okno, w którym znajduje się przełącznik umożliwiający włączenie lub wyłączenie wiadomości o wyjeździe.
Po zakończeniu dodaj datę rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz wiadomość, a następnie kliknij "Zapisz".
I to by było na tyle.
Dosłownie wszystko.
Masz teraz swojego własnego chatbota na LinkedIn, który odpowiada na pytania potencjalnych klientów i pomaga w kwalifikowaniu potencjalnych klientów.