15 gru 2021 1 min czytania

Growth Hack: Wysyłaj maile do nieotwierających z innym nagłówkiem

Spis treści

Bardzo byśmy chcieli, żeby nasze maile otwierali wszycy, jednak tak się dzieje w idealnym świecie. Zwykle otwieralność jest mocno poniżej 50% po pierwszej wysyłce. Dobrym zabiegiem jest zwykle "dobitka" ale czy da się to zrobić lepiej?

Jak najbardziej. Wystarczy, że do osób, które nie otwierają twoich maili przetestujesz inne nagłówki. Skoro pierwszy nagłówek nie przyciągnął uwagi danego odbiorcy, warto spróbować zahaczyć o coś innego.

Nie ma potrzeby zmieniania całej treści maila. Na tym etapie tego nie wiesz, więc skup się tylko na nagłówku.

Dowiedz się czym jest Growth Hacking

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.