8 lip 2021 2 min czytania

Jak pisać reklamy do Google Ads?

Jak pisać reklamy do Google Ads?
Spis treści

W tym wpisie dowiesz się jak pisać reklamy, które będą generować dobrej jakości kliknięcia w Google Ads. Są to sposoby zebrane przez praktyków.

Skoncentruj się na zamiarach użytkownika

W przeciwieństwie do platform społecznościowych, ludzie używają wyszukiwarek, aby znaleźć produkty, usługi i rozwiązania problemów. Dlatego pisząc reklamę w wyszukiwarce, należy zawsze prawidłowo adresować intencje osoby wyszukującej. Jeśli ludzie nie dokonują konwersji, prawdopodobnie Twoja reklama nie jest zgodna z zamiarami użytkownika. Być może używasz niewłaściwych słów, niewłaściwej wiadomości lub obu.

Najskuteczniejszym sposobem tworzenia zwycięskich reklam jest napisanie tekstu reklamy, który odpowiada na jak najwięcej pytań osoby wyszukującej: Po napisaniu reklamy, wejdż w buty użytkownika i spróbuj odpowiedzieć sobie na te pytania:

  • „Czy ta firma zapewnia mi usługę / produkt, którego potrzebuję?”
  • “Ile to kosztuje?”
  • „Dlaczego powinienem im ufać bardziej niż komuś innemu?”

Na ogół są to podstawowe pytania, które potencjalny klient lub klient będzie miał na myśli podczas wyszukiwania. Pisząc tekst reklamy, każdy element reklamy powinien być traktowany jako okazja do przekazania tych punktów docelowym odbiorcom w zwięzły i bezpośredni sposób.

Zminimalizuj swoją markę

Jednym z dużych błędów, które regularnie popełniają marketerzy inhousowi, jest nadmierne promowanie marki ich reklam PPC. Nie zniechęcam do korzystania z Twojej marki. To jest ważne, ale to, o czym tutaj mówię, to marnowanie wartościowych treści i miejsca na przekazy emocjonalne lub związane z marką. PPC nie ma na celu napędzania działań PR ani pomagania w dalszym budowaniu marki firmy. Jego najważniejszym celem jest uzyskanie kliknięć prowadzących do Twojej witryny, aby doprowadzić do konwersji. Wszystko poza tym jest tylko szumem w systemie. .

Używaj języka swoich odbiorców

Świetne reklamy w wyszukiwarce są pisane z myślą o doborze słów do odbiorców. Na przykład w marketingu prawniczym odkryliśmy, że„ adwokat ”i„ prawnik ”są używane przez różne rodzaje person. Używamy „danych demograficznych” do tworzenia profili osób, a następnie używamy preferowanych słów w reklamach tych osób. Upewnij się, że dokładnie badasz rodzaj języka i styl pisania, na który Twoi docelowi odbiorcy najlepiej odpowiadają, zanim jeszcze spróbujesz napisać cokolwiek. W konkurencyjnej branży dostosowanie języka kampanii do odbiorców jest niezbędne, jeśli chcesz wyróżniać się na tle konkurencji.

Skoncentruj się na tym co „boli” klientów

Skoncentruj się na kluczowych problemach odbiorców, aby utworzyć ukierunkowany tekst reklamy. Unikaj mówienia ludziom o wszystkich wspaniałych rzeczach, które możesz dla nich zrobić. Zamiast tego skup się na ich problemach. Zbyt wiele firm koncentruje się na sprzedaży korzyści, ale lepszym sposobem na zdobycie kliknięć jest skupienie się na użytkowniku. Na przykład, zamiast pisać jako agencja marketingowa „Generujemy większy ruch i potencjalnych klientów dla naszych klientów”, należy napisać „Generuj większy ruch i potencjalnych klientów dla swojej firmy”. Ta niewielka zmiana, aby bezpośrednio dotyczyć osoby czytającej, to dużo lepszy sposób na uzyskanie klikalności ”. „Utwórz nagłówek, który faktycznie rozwiązuje problem” – mówi Stephanie Tilton ze Stephanie Tilton Copywriting. „Gdy to zrobisz, Twoja reklama nie będzie wyglądać jak reklama, a bardziej jak fragment treści. Twoi klienci będą bardziej skłonni kliknąć reklamę, aby sprawdzić, czy naprawdę możesz rozwiązać ich problemy ”.

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.