30 lis 2021 1 min czytania

Koncepcja reklamowa "przed i po"

Spis treści

Pamiętasz jak parę lat temu w telewizji były emitowane programy z telezakupami i bardzo popularne były tam środki na odchudzanie i pokazywane były osoby z sylwetkami "przed i po". Ja pamiętam. Niestety.

Nie bez powodu koncept sam w sobie przetrwał. Pan Gallup (tak, ten od testów) przeprowadził badania na 70 kampaniach reklamowych, 70ciu różnych firm, które wykorzystywały koncepcję "przed i po". Każda z nich odnotowała zysk ze sprzedaży. Dlaczego? Bo taka komunikacja przedstawia jedne z podstawowych ludzkich motywacji:

1. Ból (stan obecny)
2. Pożądany wynik (gdzie chcą być)

Oczywiście nie mówię tutaj o kolejnych środkach na odchudzanie. Na szczęście jest to obecnie zabronione na Facebooku i pokazywanie produktów związanych ze zdrowiem, dietą, odchudzaniem będą zwyczajnie blokowane.

Ale pozostałe tematy, jak najbardziej są dozwolone i osiągają świetne efekty. Na przykład:
- W branży SEO, eksperci pokazują wyniki firm przed współpracą z nimi oraz po.

- Firmy SaaS pokazują, jak przed użyciem ich narzędzia marnuje się czas na wykonywanie czynności X, dzięki ich narzędziu praca jest kilkanaście razy szybsza i efektywniejsza.

Koniecznie dopisz sobie ten rodzaj reklam do swojej listy do przetestowania. Efekty na pewno Cię zaskoczą.

Dołącz do konwersacji

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.