20 paź 2021 1 min czytania

Growth Marketerzy mówią co będzie istotne w 2022 roku

Spis treści

Growth Lab z Mają Voje na czele przeprowadziło wywiady z 4 Growth Marketerami, którzy odpowiedzieli co według nich będzie ważne w 2022 roku z perspektywy pracy Growth Marketera. Oto 4 insighty:

1. Roberto Penacastro: Focus na wskaźniki zaangażowania w Google Analytics

Czyli należy obserwować co się dzieje na Twojej stronie internetowej, jak użytkownicy po niej się poruszają i czy nie za szybko wychodzą? Wskaźniki ilościowe bez tego nie mają kompletnie znaczenia

2. Jack Paxton: Kanał płatny staje się coraz bardziej skomplikowany

Zaczynaj od testowania oferty (zniżki, BOGO - Buy One, Get One, drabinki cenowe, dodatkowe prezenty przy zakupie pakietów)

3. Chris Out: Szybkie zwycisztwa (quick wins) ponad dużymy sukcesami (big wins), szczególnie, kiedy zaczynasz.

Sukcesy przyjdą, jak będziemy skupiać się na małych rzeczach. Należy iść zgodnie z naszymi iteracjami i ich kontynuacją. Chris słusznie zauważył, że wszyscy wiedzą, że powinno się robić follow-upy, jednak 95% z nas tego nie robi.

4. Dave Shanley: W świecie, gdzie coraz popularniejszy jest content tworzony za pomocą AI, wygra tylko świetnie napisany content, uszyty pod potrzeby Twojego idealnego klienta.

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.