29 lis 2021 1 min czytania

Piksel Facebook: Jak się nim podzielić?

Spis treści

Na Facebooku kluczowym jest dotarcie do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Niektórzy to robią miesiącami, niektórzy latami. To nie jest proste. Ale jak już nam się uda, wtedy mamy ten Święty Graal w postaci sprzedaży, wskaźniki rosną, biznes się skaluje i... Znowu wszystko siada, bo źródełko potrafi się wyczerpać. I zaczynamy wszystko od nowa, znów poświęcamy mnóstwo czasu na szukanie. Można to przyspieszyć.

Kiedy masz już dane na swoim pikselu Facebooka i wiesz, że tam faktycznie jest wyklarowana grupa docelowa, to czemu by nie zamienić się z innym reklamodawcą? Jeśli jest firma, która dociera do podobnej a nawet tej samej grupy docelowej i jednocześnie nie jest Twoją bezpośrednią konkurencją to obie strony mogą na tym zyskać.

Na przykładzie, mam 2 sklepy jeden z otulaczami dla dzieci, drugi z ręcznie wykonanymi produktami dla dzieci. Grupa docelowa ta sama - rodzice małych dzieci.

Kolejny przykład, mamy firmę, która sprzedaje etui na telefony z postaciami z komiksów. Po drugiej stronie jest firma sprzedająca plakaty z komiksów. Ta sama grupa docelowa, która kupuje, firmy nie "gryzą się" asortymentem.

Jakie są sposoby na podzielenie się pikselem Facebooka?



- możesz podzielić się całym pikselem FB

- możesz podzielić się konkretną grupą docelową

- Możesz znaleźć piksel na rynku.

Firma SharpSpring Ads prowadzi marketplace, gdzie możesz znaleźć firmy, które dzielą się pikselem

Dołącz do konwersacji

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.