Treści na Landing Page'u są trudne do optymalizacji. Aby przeprowadzić dokładne testy A/B, potrzebujesz wygenerować dużo ruchu na stronie.
Treści na Landing Page'u są trudne do optymalizacji. Aby przeprowadzić dokładne testy A/B, potrzebujesz wygenerować dużo ruchu na stronie. Kierowanie natomiast jest kosztowne, bo musisz skorzystać z kanału PPC żeby ten test nie trwał w nieskończoność i raczej nikłe są szanse, że w pierwszych iteracjach uda Ci się znaleźć treści, które konwertują.
Dlatego rozważ wyświetlanie reklam, z treściami z Twojego Landing Page'a. Twoje reklamy będą uzyskiwać znacznie więcej wyświetleń niż LPki, więc możesz szybko uzyskać odpowiednią statystykę wyników treści.
Jak użyć reklam do testowania treści na Landing Page'ach?
- Utwórz wiele odmian treści do przetestowania w menedżerze reklam Facebooka. Zamiast konwersji skup się na współczynniku klikalności. Celem jest ustalenie, która kopia wzbudza największe zaangażowanie.
- Testuj, aż pojawi się wyraźny zwycięzca. Użyj zwycięskiego tekstu reklamy jako nagłówka, subnagłówków i treści strony docelowej.
Voila.