14 wrz 2021 1 min czytania

Growth Hack: Retargeting do osób, które napisały do nas prywatne wiadomości na instagramie

Spis treści

Użytkownicy, którzy wysyłają bezpośrednie wiadomości (DM) do Twojej marki na Instagramie, prawdopodobnie mają wysoką intencję zakupową z Twoim produktem – jednak wiele marek nie robi wystarczająco dużo, aby ich skonwertować.

Rozważ wyświetlanie reklam bezpośrednio osobom, które do Ciebie piszą.

1. Jeśli nie masz konta biznesowego instagram to koniecznie je dodaj i połącz ze swoim business managerem na Facebooku.
2. Przejdź do Grupy odbiorców > Utwórz grupę > Grupa niestandardowa. Wybierz „Konto Instagram” i „Osoby, które wysłały wiadomość na Twoje konto profesjonalne” np. w ciągu ostatnich 365 dni. Nazwij to np. „Instagram DMs” i kliknij „Utwórz”.
3. Utwórz kampanię skierowaną do tej grupy odbiorców.

Pamiętaj, żeby uzyskać najlepszą skuteczność reklam, zapoznaj się z pytaniami, które ci użytkownicy Ci zadali w wiadomościach prywatnych. Czego ci użytkownicy chcą od Ciebie? Zaprojektuj swoje reklamy, używając odpowiednich value proposition, które bezpośrednio rozwiązują ich problemy.

Dowiedz się czym jest Growth Hacking

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.