22 wrz 2021 1 min czytania

Growth Hack: 3 sposoby na zwiększenie liczby aktywnych adresów email z double opt-in

Spis treści

Wszyscy doskonale wiemy, że jeśli chcemy budoważ zaangażowaną społeczność na adresach mailowych, należy korzystać z double opt-in. Jednak to generuje nam problem w postaci dużej liczby adresów, które się zapisują i... niestety nie potwierdzają swoich adresów email. Można temu zaradzić w bardzo prosty sposóļ.


Większość marketerów ustawia automatyzację e-maili powitalnych, która wita nowych klientów zaraz po rejestracji.

Ale ludzie odruchowo je odrzucają: więcej spamu.

Dlatego opóźnij wiadomość powitalną o 15 do 45 minut. Opóźnienie czasowe usuwa mentalne połączenie subskrybenta między jego rejestracją a Twoim e-mailem. To omija odruch ignorowania.

Ustaw nazwę nadawcy wiadomości e-mail na osobę z Twojej firmy, a nie nazwę firmy. Wiadomość e-mail od Mateusza Baranowskiego prawdopodobnie zostanie otwarta i przeczytana niż wiadomość e-mail od Horizon Marketing. To bardziej ludzkie.

Napisz unikalny temat. Nie pisz po prostu „Dziękujemy za dołączenie!” Zamiast tego napisz coś, w co ludzie będą chcieli kliknąć. Allbirds pisze „Witamy w Stadzie”. Grammarly zawiera „Ty + Grammarly = Gotowy do działania”.
Powinniśmy optymalizować wszystkie etapy ścieżki klienta, a powitalne wiadomości e-mail nie są wyjątkiem.

Dowiedz się czym jest Growth Hacking

Dołącz do konwersacji

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.