28 wrz 2021 1 min czytania

Growth Hack: Zwiększ swoje konwersje z pop-upu korzystając z zasady 60%

Spis treści

Według badań, popupy, pomimo że sprawiają wrażenie natrętnych, nadal działają i konwertują ok 3% ruchu ze strony.

Dobrze opracowane pop-upy w kontekście odpowiedniego momentu wyświetlenia, potrafią skonwertować nawet 10% ruchu!

Jak to zrobić? Wykorzystaj regułę 60%:

Otwórz analitykę swojej witryny i zobacz, jaki jest średni czas spędzony na określonej stronie, na której chcesz użyć wyskakującego okienka.
Ustaw pop-up tak, aby pojawiało się po 60% średniego czasu spędzonego na określonej stronie. Na przykładzie, jeśli średni czas spędzony na stronie wynosi 50 sekund, ustaw pop-up na 30 sekund.

To jest moment, w którym użytkownicy mają wysokie zaangażowanie, jednocześnie zbliżają się do końca sesji. To jest najlepszy moment na wyciągnięcie od nich adresu mailowego w zamian za np. jakiś lead magnet.

Ważne: Projektując pop-upy, upewnij się, że CTA i lead magnet są bezpośrednio związane ze stroną, na której aktualnie znajduje się odwiedzający.

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.